a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z
Войти / Зарегистрироваться

Front To Back

Q

Добавить в закладки
589
S

Мне нравится

Поделитесь с друзьями:

  • Текст, перевод и аккорды “Front To Back”

  • feat. Rasaq, Yung-Ro [Woman: "Mixtape Messiah"....Yeah nigga it's the Mixtape Messiah nigga, ol' pussy ass nigga] [U.G.K. Inserts: Bun-B (Pimp-C)] {Chamillionaire} From the back (back), to this front (front) Now to the side (side) {Get ya step on} (repeat 4x) {Hold up, Okay} (What goes up, must come down) From the back (must come down) To this front (must come down) [Verse 1: Chamillionaire] -Yuh, Yuh. Go get a sack, roll a blunt, then let it light Hop in ya ride, but don't let no gimmick rapper blow ya high Go get some screw (what type of screw fool?), Dj Screw And other Dj's can wreck too (how many?), just a few Where that O.G. Ron C and other boys better not get lazy Would it be slab or Mercedes? Better go ask that naked lady on the hood, I feel like boys ain't no where near my caliber I'm years ahead of yall and you ain't no where near my calendar Went from the front, to the back, now push the side Now I'm standin' on my own 2 Chuck Taylors when I ride Ride on yall wit pride, homie you might ask me why It seems like real niggaz die, and fraud niggaz multiply Is ya hearin' me? no rapper can even see as clear as me I make my own turns there is no one else that's steerin' me How could you think that you could handle Koopa lyrically My flow ain't perfect yet, but no rapper come as near as me Look what you created, now you got me aggravated Gettin' braided, sittin' bladed, then I go hit that 280 Uhh-Uhh, 8 bumper scrapped, but I'm steady tippin' down Ask a question for real niggaz, I bet the frauds is gon' reply Who the realest? [U.G.K. Insert] {Rasaq ad-libs} [Verse 2: Rasaq] -Ay we bout to tip down man From the back to the front, front back to the side (to the side) I'ma come down while my 5th wheel rise (5th wheel rise) Fall up in the club, and I'm draped up in ice (draped up in ice) Yellow-bone in my lap, and she shakin' them thighs (shakin' them thighs) Wanna come home, but I'm past on the game Niggaz waitin' in the alley, tryna jack off my chain It's the Color Changer, ridin' on swangers Recognize pimpin', I ain't never been no stranger Bumpin' on screw, slowed down in my disc changer If you wanna throw down, I got 1 up in the chamber It's that brown-boy from that C.C.C Them other boys cool, but they ain't me (you gotta love it) Been true all my life, I ain't tellin' you a lie Put ya deuce in the sky, if you 'finna get high Alot of niggaz lame, they be sangin' they name But I swear that they soft, and they gay in the game I'ma come down, 84's spinners swang Takin' butter-heads to the mall to buy me pinky rings I be ridin' the hardest, yall niggaz is insane 23's behind the paint like that boy LeBron James [U.G.K. Insert] {Yung-Ro ad-libs} [Verse 3: Yung-Ro] -Let me see it, let me see it From the back, to the front, to the side I'm in the back, now here it cum, girl open wide Don't be ashamed, do ya thang, cuz I'ma do mines Tell ya man that I got 2 nines, so lil daddy do you mind? If I do what I'm supposed to do It's pimpin' baby, I'm fly I'm supposed to screw Every bitch in the vacinity I'm on Hypnotiq and Hennessy and you askin' what the hell don' gotten into me I'm 'finna be, leavin' the scene with yo hoe Just like I'm 'finna be turnin' 22, and that's comin' fa'sho That's for Ro, just pimp-tastic baby Need a bitch, break a bitch-up, pimp classic baby You askin' baby, and I can feel it in my ear Lookin' back at ya like G'yeah, tellin' you what you wanna hear But it's cool with me, yeah just close the curtains And if ya, fuckin' Nobody, ya still a virgin Now from the back, to the front, to the side From the back, to the front, to the side From the back, to the front, now to the side Heh!, yeah (Get ya step on..Get ya step on) yeah, Right! [U.G.K. Insert]

Поделитесь с друзьями:

7

;

Такой email уже используется или указан не настоящий email

,

Восстановление пароля
Правила восстановления пароля будут отправлены на Вашу почту.
Уже не надо, я вспомнил(а) пароль

+

Вход в аккаунт

Восстановить


пароль

Вход через соцсети:

12

.

Регистрация
7
Привет, Гость
Пройди революционный курс по игре на шестиструнной гитаре
Забирай свой подарок прямо сейчас
ВАМ ПОДАРКИ ОТ ПРОЕКТА
"ГИТАРНАЯ РЕВОЛЮЦИЯ"